Halkbank Mobil Uygulama Bankacılığı Nedir?

yorumsuz
120 okunma

Halkbank Mobil Uygulama Bankacılığı

Mobil bankacılık, banka şubelerine gitmeye gerek kalmadan birçok bankacılık işleminin (EFT, havale, kredi kartı borcu ödeme, kredi ödeme, kredi ve kredi kartı başvurusu yapma vb. ) yapılabilmesini sağlayan internet tabanlı sistemdir.

Halkbank Mobil Uygulama Bankacılığı Nasıl Kullanılır?

Mobil bankacılık sistemini kullanabilmek için android, ios, office yazılımına sahip cep telefonu ya da tablete gereksinim duyulmaktadır. Ayrıca mobil bankacılık sistemini kullanabilmek için Google Play Store, Apple Store gibi mobil mağazaların arama motoruna Halkbank yazılarak bankanın uygulamasını yükleyip mobil bankacılık sistemi kullanmaya başlanabilir.

Kimler Halkbank Mobil Uygulama Bankacılık Sistemini Kullanabilir?

Mobil bankacılık sistemini kullanabilmek için Halkbank müşterisi olmak gerekmektedir. Halkbank Mobil bankacılık sistemine girerken müşteri numarası istemektedir. Ayrıca müşteri olduktan sonra banka bir şifre belirlemektedir. Bu şifre ile ilk giriş sisteme yapılıp daha sonra müşteri tarafından şifre oluşturulmaktadır.

Halkbank Mobil Bankacılık Uygulama Sistemi

Halkbank Mobil, kolay kullanılabilir bir ara yüze sahiptir. Akıllı Hatırlatmalar ile son işlemler ve yaklaşan işlemler görülebilmektedir. Güncel durum menüsüyle hesap ve kart bakiyesi öğrenilebilir ayrıca yapılan harcamalar bilgisine ulaşılabilir. Hızlı erişim menüsüyle favori hesap ve kart bölümü oluşturulabilir ayrıca ödeme işlemleri hızlandırılabilir. Kart işlemleri menüsünden kredi kartı borcu ödemesi ve kredi kartı ekstresi görüntülenebilir.

Halkbank Mobil Bankacılık Uygulama Sisteminin Açılmaması Durumunda Neler Yapılabilir?

Halkbank mobil uygulama sisteminin açılmaması durumunda:

– Bankacılık uygulamasının yüklü olduğu cihazda internet kesintisinin olmaması gerekmektedir.

– Telefonda veya tablette yüklü uygulamanın son güncellemesi yapılmış uygulama olduğuna dikkat edilmesi gerekir. Güncel değilse mobil mağazadan güncellemesi yapılmalıdır.

– Bir başka seçenek uygulamanın tamamen silinip yeniden yüklenmesi işlemidir.

– Halkbank mobil bankacılık uygulama sisteminin açılmama sorunu devam ediyorsa Halkbank Müşteri Hizmetleri servisi 444 0 400 veya 0850 222 0 400 numaraları arayarak müşteri temsilcilerinden yardım alınması gerekir.

Sosyal Medyada Paylaş Facebook Twitter Google+

Etiketler: ,
Eklenme Tarihi: 20 Ekim 2017

Konu hakkında yorumunuzu yazın