BANKALAR

Garanti Bankası Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi

Garanti Bankası Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi

Kişiler bankaların çağrı merkezlerine bağlanırken genellikle uzun süreli bekledikleri görülür. Hatta bankaların ilgili menülerinden giriş yaptıklarında dahi, dakikalarca hatta beklemek zorunda kalınabilir. Bu nedenle kişilerin çağrı merkezlerini aradıklarında doğru tuşları çevirmeleri veya yapacakları işlemleri banka çağrı merkezine doğru şekilde iletmeleri büyük önem taşır.

Garanti Bankası Müşteri Hizmetleri, Türkiye’de kişilerin en çok tercih ettikleri banka müşteri hizmetleri arasında yer alıyor. Kişilerin bankanın müşteri hizmetlerine bağlanmak istediklerinde 444 0 333 numarayı çevirmeleri gerekiyor.

Fakat son yıllarda 444 ile başlayan numaralara sabit hatlardan ulaşılamıyor. Bu yüzden kişilerin sabit hat üzerinden müşteri hizmetlerine bağlanmaları için 0850 222 0333 numarasını çevirmeleri gerekiyor.

Garanti Bankası Müşteri Hizmetleri

Bankanın Çağrı Merkezinde Hangi Hizmetler Bulunuyor?

Kişilerin bankanın müşteri hizmetlerinde müşteri hizmetlisi temsilcisine bağlanmadan yapacağı pek çok işlem bulunur. Bunlar arasında kredi kartına ait borç ve bakiye işlemlerini öğrenme, kişinin hesaplarına ilişkin bakiye durumu, kredi kartı ödemeleri, kontör yükleme, cep telefonu faturası ve kredi başvurusu türü işlemler bulunur. Kişilerin bu işlemler için bankanın müşteri hizmetlerine bağlanmalarına ve beklemelerine gerek yoktur.

Alo Garanti Şifresi Neden Gerekli?

Kişilerin banka müşteri hizmetleri temsilcisine bağlanmadan önce alo garanti şifresi almaları gerekir. Bu işlem kişilerin güvenliği için gereklidir. Alo garanti şifresi, kişilere müşteri hizmetleri konusunda her türlü işlem yapmalarını sağlar.

Kişilerin bankanın müşteri hizmetlerine bağlanmadan önce alo garanti şifresi almadıysa, ilgili menüden alo garanti şifrelerinin olmadığını belirtmeleri gerekiyor. Kişinin alo garanti şifresi alabilmeleri için, cep telefonlarının açık olması ve müşteri numaralarını bilmeleri gerekiyor.

Kişiler, alo garanti şifresini aldıktan sonra müşteri temsilcisine bağlanmadan önce, alo garanti şifresini sisteme girmeleri ve müşteri hizmetleri temsilcisinin kendilerine vereceği sesli yanıtı beklemeleri gerekiyor.

İlgili Makaleler

Bir Yorum

  1. Garanti Bankası Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi BANKALAR Diyarbakır merkezden ben Dinc Karadere. Slm sayfanız vallaha dikkatimi çekti, şukuladım 22-01-2017 09:31:11 harika ötesi.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Kapalı